niedziela, 1 marca 2015

Od Emanueli CD Primrose

Przed południem tak ok.12.00 poszłam do siodlarni wymyć jeszcze sprzęt Carlo.Przed siodlarnią spotkałam nową uczennicę Akademii.Postanowiłam sie przedstwić i zaprzyjaźnić.
-Cześć!Nazywam się Emanuela,dla przyjaciół Emma.
-Cześć!Miło mi cie poznać!Primrose.
-Widziałaś juz mojego konia?
-No nie,nie miałam okazji.A ,który to?
-Chodź to ci pokaże!
-No ok.
Po chwili:
-To właśnie jest mój championek Carlo.
-Piękny jest.Niech zgadne...rasa fryzyjska?
-Tak zgadza się.
-Super konik.W ogóle wszystkie tu konie są super.I te miejsce też.Wszystko.
-Noo,widze ,że się już tu zaklimatyzowałaś i pochłonęłaś tę magie tego miejsca.
-Chyba tak!
-O!Kurteczka...musze lecieć na chwile do pokoju zapomniałam wziąść nowy czaprak dla Carlo na zamiane.Zaraz wracam!
-Dobrze!Będe tu czekać!

CD Primrose