poniedziałek, 2 marca 2015

Od Emanuela CD Tonii

-Nazywa się Gaskonia.To moja nowa klacz.W stajni jest jeszcze fryz Carlo.Tez jest mój.Coś moze potrzebujesz,albo ci w czymś pomóc?
-Nie,nie trzeba.Sam sobie radze.Masz może ochote na mała przejażdzkę do lasu?
-No pewnie!Tylko jeszcze występuje z 15 minut Gaske,żeby się uspokoiła i mozemy jechać.
-Dobra.To będe czekał przy stajni z Revengem.Jak skończysz to podjedź.
-OKI.
Gdy Toni poszedł pomyslałam sobie,że jak na pierwszy rzut oka bardzo fajny chłopak.Ciekawe skąd pochodzi?Spróbuje do niego może zagadac na przejażdżce?Zobaczymy.
Po 15 minutach
-Cześć!Mozemy jechać już!
-To świetnie.Dam jeszcze tylko Revenge smakołyka i ruszamy.
Na przejażdzce
-Ładny jest ten las.Nieprawdaż?
-No tez mi się bardzo podoba.Ma w sobie to coś,tą magie jakby.
Gdy tak jechalismi i rozmawialiśmy postanowiłam się go zapytać:
-A tak w ogóle to skąd pochodzisz?Bo ja jestem z Hiszpanii,tak konkretnie to z Madrytu.A ty?

CD Antonii